fredag 9. april 2010

El Gran Viaje de intercambios de Rotary Distrito 4200

Imorgen har dagen for det jeg tror alle utvekslingselevene i hele sør-øst Mexico har gledet seg mest til i hele år: El Gran Viaje. Som for de som skjønner det knappeste av spansk, er den store turen vår. Vi er omtrent 50 stk, skal reise i buss til disse stedene:

Mexico City
San Miguel de Allende
Guanajuato
Guadalajara
Cuernavaca
Taxco
Acapulco
Huatulco
Tuxtla
San Cristobal
Palenque
Villahermosa(det jeg gleder meg mest til hahaha)
Chetumal, hvor det skal være en rotarykonferanse og jeg skal fylle 18 år!! :D Derfra drar vi til
Tulum
Cancun (Med åpen bar på hotellet og LOV til å utnytte det)
Chichen Itza
Merida, før vi den 6.mai er tilbake i
Villahermosa.

Så omtrent en måned! Og jeg får ikke skrevet noe, hadde tenkt å skrive en del, men siden turen starter her, kommer de fra andre steder og overnatter her, om midt oppi pakkingen og gjøringen av de siste greiene, kom papi Elias og sa at han hadde besøk til meg, nemlig en utrolig høy og kjempegrei brasilianer som skal sove her i natt. Så slutt på tida jeg hadde tenkt å bruke på å få gjort ting:p Men det som er viktig er viktig, gi meg bare litt mer tid! I kveld skal vi nemlig utnytte og dra ut med resten på disko :) Så om jeg skriver mer eller ikke, da vet dere omtrent hvor jeg er og hva jeg holder på med! Det blir dødsbra:DD Og hvis noen ønsker seg noe fra Mexico, en flaske tequila, armbånd eller hva som helst, er nå tidspunktet for å sende en mail om det ;p

Hasta luegooo

1 kommentar: