lørdag 20. mars 2010

Humørsvingninger

Ned: Jeg har vært helt utrolig sliten og trøtt i det siste, omtrent gått i søvne og ikke hatt spesielt lyst til noe(minst å blogge), nå har jeg til og med blitt forkjøla. Nyser og er tett i hodet. Snufs.
Opp: Det er fordi det har skjedd utrolig masse, og det liker vi jo! Feks å starte en rotarygruppe for ungdommer og en travel forrige helg. Som var en artig helg, men jeg sto opp tidlig hver dag og la meg sent hver kveld. Kino, salsa-utested, Rotary-greier, familietur, fest i liten landsby og en tur på stranda. Kos :) Og jeg sov jo ut i natt.

Ned: Skal ikke så mye mer på skolen.
Opp: Det er fordi jeg skal reise! Så jeg har solgt de to eneste skolebøkene jeg har, hihi.

Ned: Lite tid igjen her.. ca 3,5 måneder, hjelp!
Opp: Den lille oppturen er at jeg har fått 11. juli bekreftet som hjemreisedato

Ned: Skal snart holde presentasjonen min om Norge som Rotary krever av meg, og jeg skal holde den ikke mindre enn 4 ganger
Opp: Den er ENDELIG ferdig, jeg begynte i høst en gang.

Ned: Ja, folk er fortsatt savnet til tider
Opp: I MORGEN kommer mamma og pappa og Andreas!! Det blir kjemperart og kjempekjempekos. Utrolig sært å tenke på at de sitter på flyet over atlanteren akkurat nå. Vi skal ha litt av en velkomst, omtrent 30 stk blir vi sikkert som henter dem på flyplassen. Men det er vet de ingenting om, overraskelse hehe :)

Vi skal være her i Villa fram til lørdag, da drar vi til Playa del Carmen. Der skal vi være 4-5 dager før vi tar noen dager i en av verdens største byer. Så om jeg ikke blogger i mellomtiden vet dere ca hva jeg holder på med. Prater norsk og viser fram Mexico :)


Anyway...So long !

1 kommentar:

  1. så kooselig med familiebesøk, uka som kommer blir superbra skal du se! klem fra lena

    SvarSlett