søndag 7. mars 2010

Jeg har sett solen bli slukt illrød i havet i Campeche

(det synes ikke, men det var virkelig vakkert)

Jeg dro impulstur dit med mami, papi og rotaryonkel- og tante fredag morgen til lørdag ettermiddag. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle le så mye med folk over femti haha x) Småkjedelig konferanse, men ebuddy + ipod, inside rotary- secrets (som at vi nå SKAL til Cancun og at ei brasilianer blir sendt hjem for å ha blitt gravid) masse tull, nydelig by med gammel arkitektur og malecon, sightseeing, nydelig fiskemat, nye bekjentskaper og slikt




Kom hjem lørdag kveld, hentet billetten, la fra meg bagen og dro å så rodeo med søs Jhoa og møtte søs Ena. Da jeg var der kom jeg plutselig på at jeg er jo dyreverner og imot slikt, men så at de mishandlet ikke tyrene, så da gikk det bra likevel ;b

1 kommentar:

  1. hehe, stakkar brassen, det var vel den kjipeste rotaryregelen hun kunne bryte.

    jeg syns det virker som at du lever i et eventyr julie, og eventyrlysten som jeg er digger jeg og lese om det! kos og klem

    SvarSlett