søndag 16. mai 2010

"Meet the (Host)Parents" starring Julie

Eller hvilken som helst film i stilen "alt-slår-floke". Helt seriøst, hvis Ben Stiller eller Mr Bean trenger en erstatter, jeg er ledig og passelig for rollen! Jeg klarte det nemlig igjen igår. Klokken 3 om natta, etter å ha kommet slitne hjem etter en lang dag med sightseeing med Venezuelanere og la Feria, pusset jeg tennene på badet til Jhoa, lente meg på vasken og *dunk* og *splæsj*, vann begynner å sprute ut fra den. Halv fire, etter masse styr, ha vekket begge foreldre, masse vann på hele badet og rommet til søs, bortstuing av alt som var på gulvet og tørking opp med mopp og håndduk kunne vi legge oss. Det var ikke første gang det skjedde med den vasken, men likevel. Så sykt flaut.

Det slår likevel ikke den gangen hos min første familie da jeg skulle være snill datter og koste gården. Men døra på forsiden var låst fra utsiden, så jeg gikk ut bakdøra som leder ut i hundegården og begynner å koste. 5 minutter senere roper søs Ena stressa ut vinduet om at "Juuulie du må lukke døra etter deg!!" De tre enorme og skitne labradorene hadde nemlig kommet seg inn i huset og opp i andreetasje og søs måtte slite ganske så mye for å få dem ut igjen. Hurra.

Sikkert flere episoder også, men det har jeg glemt(fortrengt) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar